Zprávy z tisku
Ohlašování prostřednictvím ISPOP
V těchto dnech běží naplno agenda povinných hlášení o znečišťování životního prostředí, která je zajišťována prostřednictvím ISPOP (Integrovaný systém plnění ohlašovacích povinností). ISPOP je nástrojem veřejné správy a součástí jednotného informačního systému o životním prostředí naší republiky.
ISPOP umožňuje ohlašovatelům - průmyslovým
podnikům či provozovnám - zpracování vybraných povinných hlášení v
elektronické podobě dle platného datového standardu, který je pro každý
rok zveřejňován Ministerstvem životního prostředí. ISPOP zajišťuje
příjem těchto hlášení a jejich další distribuci dotčeným institucím
veřejné správy. Předpokládaný odhad počtu ohlašovatelů v roce 2011 je
asi 30 000.
Veškeré informace k ohlašování přes ISPOP jsou dostupné na webových stránkách http://www.ispop.cz.
Provozní podporu nabízí CallCentrum ISPOP na telefonním čísle 844 001
000 (pracovní doba 9.00 - 17.00 hodin). Pro písemné dotazy je připraven
HelpDesk ISPOP, který je dostupný na: http://cenia.crmcenter.cz/.
Datum uveřejnění: 3.2.11
Poslední změna: 3.2.2011
Počet shlédnutí: 378
Ohlašování prostřednictvím ISPOP
V těchto dnech běží naplno agenda povinných hlášení o znečišťování životního prostředí, která je zajišťována prostřednictvím ISPOP (Integrovaný systém plnění ohlašovacích povinností). ISPOP je nástrojem veřejné správy a součástí jednotného informačního systému o životním prostředí naší republiky.
ISPOP umožňuje ohlašovatelům - průmyslovým
podnikům či provozovnám - zpracování vybraných povinných hlášení v
elektronické podobě dle platného datového standardu, který je pro každý
rok zveřejňován Ministerstvem životního prostředí. ISPOP zajišťuje
příjem těchto hlášení a jejich další distribuci dotčeným institucím
veřejné správy. Předpokládaný odhad počtu ohlašovatelů v roce 2011 je
asi 30 000. Veškeré informace k ohlašování přes ISPOP jsou dostupné na webových stránkách http://www.ispop.cz.
Provozní podporu nabízí CallCentrum ISPOP na telefonním čísle 844 001
000 (pracovní doba 9.00 - 17.00 hodin). Pro písemné dotazy je připraven
HelpDesk ISPOP, který je dostupný na: http://cenia.crmcenter.cz/.
Datum uveřejnění: 3.2.11
Poslední změna: 3.2.2011
Počet shlédnutí: 378